onsdag 14 augusti 2013

Vill inte ändra

Jag ligger här i hotellrummet och försöker blogga ikapp lite. Man kan ju tycka att det inte är så allvarligt där här med att lägga upp bilder till allmän beskådan. Visst, jag har ju lovat många att göra det, men jag måste ju ha semester och inte stressa med detta.

Jaja, men det är ju även för min egen skull. Detta är lite som en resadagbok, fast i lite eftersläpande version. Jag har inte tillgång till wi-fi överallt och utan det, fungerar det inte. Jag har inget trådlöst bredband till datorn.

Jag skulle kunna blogga bara med telefonen, men då skulle bilderna inte bli så bra och mitt telefonkort skulle ta slut på nolltid. Jag får lösa detta på bästa sätt.

Alla inlägg jag lägger upp, hamnar i listen med svensk tid. Det stämmer ju inte riktigt, då vi just nu är 8 timmar efter. Jag har dock ingen lust att ändra detta i inställningarna. Jag lär glömma att ändra tillbaka sen. Det får gå bra så här.

Ikväll landade vi på hotellet i Riverton, Wyoming, extra tidigt. Vi brukar checka in mellan halv nio och halv elva på kvällarna och då orkar vi inte mycket mer än att duscha och lägga oss. Ikväll har vi hunnit både installera oss och gå ut och minifira Dottern, som fyller 15 år idag.

Nu är klockan nio och jag ska försöka få ut några inlägg till innan ögonen faller ihop. Kärleken surfar på sin älskade Padda och Dottern har lagt beslag på teven och någon ungdoms-sitcom. Det är något hon sett även hemma, för hon är helt inne i det och hade full koll när jag frågade om det.

Tills vi ses igen... KRAMEN!

Inga kommentarer: