onsdag 28 augusti 2013

24:e aug - Mer familj

 
Det vankades besök hos Joan kl 10 och vi hade bokat att äta frukost med henne först, så vi körde hemifrån strax efter kl 9. Det kändes skönt och trevligt med en mysig start på dagen. Att äta frukost i hemmamiljö var ju ett tag sen. Under semestern har det bara blivit på motellet, på en restaurang eller inte alls. Det här var bra.

Joans son Jeff dök upp med sin fru Jan och en del av familjen. Ett barnbarn och svärsonen saknades, då de var på resa.


En av mina USA-bröder, Jeff. Han hade flyttat hemifrån, precis som sina syskon, när jag bodde hos Joan, men vi lärde känna varandra bra ändå. De bor i Waverly, så vi sågs inte så ofta då, och inte nu heller. Jag är dock glad att det fanns möjlighet för dem och att de ville komma och träffa oss.


Adolin, ett av Jeffs barnbarn. Jag hade gärna velat träffa den andra flickan också, man jag får nöja mig med att se på bilder.




Adolin med sin mamma, Jessie, som jag känt sen hon var 3 år gammal, och Dottern. Tre söta tjejer!


Efter en lång trevlig pratsund utanför Joans lägenhet, drog vi ner till en av restaurangerna i byn. Det var lunchdags.


Jeff och jag bytte mailadresser med varandra. Han hade bara en gammal från mig, så det var dags att uppdatera. Jag hoppas vi kan hålla kontakten och att det inte dröjer så många år innan vi ses igen.

Tills vi ses igen... KRAMEN!

Inga kommentarer: