tisdag 27 augusti 2013

16:e aug - I Justin Biebers fotspår


Efter nio dagar på vägarna, så var abstinensen hög för Dottern. Hon ville shoppa. Vilken tur att jag lagt in gallerian i Omaha i reseschemat! Vilken tur att det var samma galleria som Justin Bieber varit i! Dottern var överlycklig och fick veta vilken affär han faktiskt varit inne i. Hon gick in där och njöt.


Dottern hittade en jättefin höstjacka i affären Deb, som var min favorit affär i Mason City när jag var ung och vacker. De har jättefina ungdomskläder.
Hon roade sig även på Victoria's Secret och Hollister, vilka är ett par stora favoriter. Pacsun finns inte här, så den ska vi försöka hitta lite senare under resan. Hon föll för den butiken i Mall of America.


Kärleken är inte alls road av att gå i tjejbutiker, men han bet ihop. Han visste att Dottern hade längtat. Hon hade ju sparat en massa pengar för detta. Kärleken var duktig och gnällde bara lite.





 

Dottern var väldigt nöjd efter sin shoppingdag. Jag fick äran att se alla kläder i butikerna och jag tycker hon gjorde bra val.

Tills vi ses igen... KRAMEN!

Inga kommentarer: