fredag 16 augusti 2013

Godis med kanelsmak



Kärleken är alltid väldigt imponerad av det Moster Mjölgumpa säger och gör. Det är gulligt, tycker jag. 

Moster Mjölgumpa älskar amerikanarnas kanelsmakande godis, bl.a. Hot Tamales och Big Red (tuggummi). 

När vi var på Wal-Mart häromdagen visade jag honom dessa sorter. Han blev genast intresserad av att testa... eftersom Mjölgumpan gillar så... 

Jag gillar det inte speciellt mycket. Dottern tycker det är äckligt. Men Kärleken... ja, Kärleken, han gillar det. Moster Mjölgumpa gör ju det. 

Tills vi ses igen... KRAMEN!

1 kommentar:

Moster Mjölgumpa sa...

Halleda, det är min Chrille det! Men hälsa honom att Big Red ska han inte tycka om, för det gör inte jag. Fast det är inte på grund av smaken, utan felet är att det är tuggummi. Men har han ändå köpt sådana så kan han överlämna dem till den oäkta maken, för han älskar dem.