torsdag 29 augusti 2013

25:e aug - USAs godaste pizza

Lite vila gjorde susen. Dottern och Kärleken hade myror i brallan och ville köra ut en runda. Jag sa inte emot. Vi drog mot Mason City, där vi shoppade en hel del på Walmart och Target. Jeans, tröjor, t-shirts, skolgrejer, väskor, godis, ja, det mesta som är värt att shoppa i USA.


Shopping gör en hungrig. Godfather's Pizza har de godaste pizzorna i USA, så vitt jag vet. Jag har ju inte smakat alla än, men i denna regionen, så är det så. Jag fick bestämma, så det blev söndagskvällsmat här.



Dottern vill har bara ost och Kärleken och jag tog Peperoni. Det blev en stor pizza till hälften med ost och hälften Peperoni. Funkar bra för oss!


Japp, det smakade bra. Inte en smula över. Vi blev lagom mätta och kunde fortsätta vår lilla söndagsutflykt.

Tills vi ses igen... KRAMEN!

Inga kommentarer: