onsdag 28 augusti 2013

22.e aug - Här har jag bott

Jag ville så gärna visa Kärleken och Dottern var jag bott under mitt skolår i Nora Springs på 80-talet. Jag var utbytesstudent hos Joan och hennes man Bob från augusti 1985 till midsommar 1986. Jag älskade tiden här.


Huset var gult på den tiden och det var inte riktigt lika naket på framsidan. Joan och Bob sålde huset 1995 och flyttade till Greene. Därefter har de nya ägarna skalat av lite och breddat uppfarten.


Även på baksidan har man ändrat en massa. Bobs grönsaks- och fruktodlingar är borta. Man har även tagit bort vindskyddet de hade vi altanen. Nu är det helt öppet vid uteplatsen.

Huset är fortfarande lika fint och det framkallar många minnen när jag ser det. Jag älskade verkligen att bo här.

Tills vi ses igen... KRAMEN!

Inga kommentarer: