söndag 22 juli 2012

Helt slut.


En helt fantastisk helg är till ända. Ja, faktum är att hela veckan varit toppen.

Det har varit en kort arbetsvecka, bara fyra pass. Jag har haft onsdag, lördag och söndag ledigt. Underbart!

Dottern kom hem från nästan en vecka hos pappan. Mysigt att ha henne hemma igen. Det är hennes sommarlov, så i mesta möjliga mån får hon själv bestämma över det.

Våra goda vänner Heléne & Nicke kom på besök i onsdags kväll. Det blev massor av kel med katterna. De har ju också två Birma hemma.

Mammas (och min) härliga väninna Ann kom i fredags. Oj, vad mycket vi fick skratta. Dottern, som hade tänkt smita undan med min dator, och Kärleken, som skulle fortsätta banka på loftet, stannade båda nere och pratade. Ann har den inverkan på oss alla. Vilken pärla!

Igår kom världens bästa kattuppfödare Lena & Jocke på besök. Det blev en kär återträff för våra älskade Ester och Ozzy. Fast mest blev det kanske roligast för gästerna. De har ju med kärlek lotsat båda Birmakatterna genom deras första 12 veckor i livet. Oh, vad trevligt det var att ha dem hos oss!

Nu är jag helt slut. Imorgon börjar en låååång arbetsvecka. Jag måste sova gott inför den och det tror jag att jag kommer göra. Jag har så mycket att drömma om. Jag ser fram emot vad kommande dagar bär med sig. God natt!

Tills vi ses igen... KRAMEN!

1 kommentar:

Carpe diem sa...

Tack för ett jättetrevligt besök hos er. Det var sååå roligt att få träffa er alla igen :-).

Kram