onsdag 4 juli 2012

Effektiv på morgonkvisten


Vilken härlig morgon! Det var längesen jag vaknade för egen maskin, utan huvudvärk och andra krämpor. Jag har varit så trött, så länge att jag knappt kommer ihåg hur det är att vakna glad och pigg.
Jag har tvättat och hängt ut en maskin tvätt, vattnat alla blommor (måååånga), tittat till kaninerna och katten, hissat flaggan för min morfar, som fyller 98 år idag, bloggat tre inlägg och packat inför dagens utfärd.
Klockan är nu strax efter halv tio. Jag ska, om ett ögonblick, väcka Dottern, så hon kommer igång. Vi ska få i oss lite frukost och sen drar vi in till Kliiebommarknaden i Sölvesborg, för att därefter köra till Rödeby. Vi ska gosa med kattungarna och umgås med uppfödaren Lena. Jag längtar.
Nu är det dags för en snabbfrukost.
Tills vi ses igen... KRAMEN!

Inga kommentarer: