onsdag 4 juli 2012

Bara fyra dagar kvar


På söndag... om fyra dagar... ska vi hämta vår lille guldklimp, Ozzy. Då är han flygfärdig. Imorgon är det dags för slutbesiktning, chipning och vaccination. Oj, vad tiden har gått fort ändå. Vi som tyckte det kändes oändligt långt tills det var dags. Nu är vi där.

Fast lite ännaklämda är vi ju allt. Dottern och jag kunde inte vänta ända tills söndag. Vi var helt enkelt tvungna att köra och hälsa på idag. Det är ju så mysigt med kissekatterna och uppfödaren med familj är ju så himla trevliga. Det är så svårt att slita sig därifrån.





Eftersom det är en stor bemärkelsedag just idag... Ozzy & systrarna Happy, Holly och Honey fyller 12 veckor, min morfar fyller 98, Ozzys mamma Yamina fyller år, min moster Ulla & kusin Ulrika + flera andra goda vänner har namnsdag och ett par andra vänner fyller år... så hade jag med mig den liten tårta till fikat. Det var ju bara såååå mumsigt! Farligt, men mumsigt!

Nu ska jag räkna ner timmarna till söndag kl 17.30 ca...

Tills vi ses igen... KRAMEN!

Inga kommentarer: