tisdag 21 augusti 2012

Efter

Oj, oj, jag ligger en hel vecka efter. Jag, som hade kommit tillbaka så starkt. Jag, som återigen tyckte det var kul att blogga.

Ja, men det tycker jag ju. Det har bara varit så mycket annat i vägen den senaste veckan. Jag ska inte falla ifrån igen.

Eftersom jag vet att jag har en del släktingar, nära vänner och rätt många okända läsare som dagligen besöker min värld, ska jag faktiskt ta och återge lite av det som hänt den senaste veckan. Jag har ju lovat.

Tack förresten, för att ni berättar för mig när vi ses i affären! Tack för att ni gillar på Facebook! Tack för att ni mailar och berättar vad ni tycker! Ni som har Facebook, får väldigt gärna dela med er av min blogg i er egen logg, om ni tycker den är värd att läsa. Uppe i listen, till vänster, ovanför bloggtiteln, står det "Dela". Klickar man på den, så kommer det fram en liten ruta där man kan välja var man vill visa upp den. Jag blir jätteglad om jag får ännu fler läsare. Tack på förhand!

Nu börjar återskapandet av en svunnen vecka.

Tills vi ses igen... KRAMEN!

Inga kommentarer: