onsdag 8 augusti 2012

Dottern och jag

Det är bara 1,5 veckor kvar på sommarlovet. Dottern är hemma på en snabbvisit. Hon kom hem igår och åker igen till helgen. Hon ska tillbaka till sin pappa i Huaröd. Hon fyller år på måndag och det är hans tur att få fira dagen med henne.

Idag ska Kärleken fortsätta med rummet på övervåningen. Det är bara en handfull halva våder kvar, sen ska han börja skruva ihop nyinköpta möbler och bära tillbaka sånt vi ska ha kvar sen innan.

Dottern och jag ska passa på att ha en mysdag. Vi ska på utflykt. Hon har precis duschat. Strax äter vi frukost. Sen är det min tur att tvaga mig. Ca 8.35 ska vi ge oss iväg. Vi har en tid att passa till att börja med. Sen är det lugna puckar hela dagen.

Jag kommer uppdatera från mobilen. De eventuella bilderna blir inte lika klara och stora, men det duger. Jag får rätta till vad jag kan ikväll.

Tills vi ses igen... KRAMEN!

Inga kommentarer: