måndag 10 september 2012

Så mysigt


De är nu tre veckor, de små sötnosarna i Rödeby. Jag längtar så tills det finns tid att köra och hälsa på. Även om vi inte ska köpa fler katter, så vill jag träffa och gosa med dessa. Jag vill se hur Sessan sköter om sina älsklingar. Jag undrar vad de ska heta... Knatte, Fnatte & Tjatte? Piff, Paff, Puff? Ville, Valle & Viktor? Tja, vem vet vad Lena och övriga familjen har på lut. Det får vi nog veta snart.

Klicka på bilden, så ska du komma till Lenas blogg. Därifrån har jag lånat dessa foton och gjort ett litet collage. Det är alltså Lena som tagit bilderna, men jag har satt ihop dem till en. Jag vill inte ta åt mig äran av de fina närbilderna. Jag hoppas dock att jag snart kommer dit och kan ta egna att lägga upp.

Tills vi ses igen... KRAMEN!

Inga kommentarer: