söndag 2 september 2012

Ingen lycka


I våras prenumererade jag på Bingolotto, där överskottet skulle gå till Mjällby AIF. Det måste blivit massor av överskott, för vi vann då rakt inte mycket alls. Det var inte ens roligt att se programmet på slutet.

Jag trodde prenumerationen var avslutad när säsongen var över, men inte då. Häromdagen damp det ner nya lotter. Tack och lov bara för en omgång! Kanske var det bara för att försöka locka oss in i det igen. Jag gick genast in på hemsidan och begärde avslut.

Vi spelade i alla fall de tre lotterna ikväll, men det blev inte mycket till vinst. Dottern och jag kammade noll på alla tre spelen, medan Kärleken lyckades pricka in 2 st Sverigelotter på tredje spelet. Han är överlycklig!

I fortsättningen köper vi lotter när vi vill spela. Förlåt MAIF!

Tills vi ses igen... KRAMEN!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
För varje lott du prenumererar på går 13 kronor för varje enkellott till din förening, sedan spelar det ingen roll om du vinner eller inte samma summa går ändå till din förening.
MVH/Vännerna på BingoLotto

Lena sa...

Hej Bingolotto!
Jag vet mycket väl hur det ligger till. Jag skojade bara till det lite, då jag är trött på att få hem nitlotter gång på gång. Jag stöttar MAIF på annat sätt istället. Jag har inte så stor kassa att röra mig med. Tjohoo!
Kramen