onsdag 27 oktober 2010

Resan mellan natt och dag

Ikväll har jag fått en GLÄDJESPRUTA. Ett riktigt LYCKOPILLER! Jag har varit på världens mysigaste föreställning i Bokelundsskolans aula i Sölvesborg.

Särskolans bejublade teater/musikal hade ikväll nypremiär och jag var där. Det är jag jättelycklig över. Dessa härliga ungdomar fick mig att glömma alla krämpor och funderingar i mer än 1½ timmar. Tillsammans med Frank Ådal charmade de oss alla.
Borta var ryggont och huvudvärk. Borta var RLS och magsmärtor. Jag satt som förtrollad. Tack alla! Tack Tina för att du gjorde mig uppmärksam på detta! Tack!

Se ett litet trevligt inslag från Blekingenytt i SvtPlay.

Nu kommer jag sova gott. Jag vet med säkerhet att jag vill se nästa uppsättning med detta glada gäng, för jag är säker på att de kommer hitta på något. Sådana talanger gömmer man inte i en garderob.

Tills vi ses igen... KRAMEN!

Inga kommentarer: