onsdag 6 oktober 2010

Man får se mycket...

Jag blev så full i skratt, där jag låg och slappade på min solsäng under min parasoll. Helt plötsligt hörde jag ett galet kacklande på ett främmande språk. Jag förstod snart att det var ryska och jag såg dessa damer, ivrigt poserande vid strandkanten.
Tyvärr var det alldeles för uppenbart att jag iakttog dem, så jag vågade inte kliva upp och hitta en bättre vinkel. De såg otroligt roliga ut. Varför tvingade inte jag Chrille att ta bilder på mig i en färgglad klänning, glatt poserande mot en vacker bakgrund? Nej fy, det är inget för mig.

Ännu mer full i skratt blev jag när jag såg dem byta plats med varandra. När den andra damen sen fick hatten, höll jag på att bryta ihop. Var det något speciellt med hatten? Jag smög upp och fotograferade. Jag skulle ju till strandkanten och mana på min familj att bli klara för hemgång.

Elin hade sett damerna och ville visa sina talanger. Eller ville hon bara härma? Jag vet i alla fall vem jag helst fotograferar.
Tills vi ses igen... KRAMEN!

Inga kommentarer: