tisdag 7 september 2010

Mina inlägg under resan

Jag visste inte om jag skulle kunna blogga under resans gång. Jag har inte datorn med mig och inte heller går jag till ett dyrt internetcafé. Hotellet tillhandahåller ingen uppkoppling och att blogga via egen mobiluppkoppling skulle kosta skjortan.

Alla inlägg och foton du hittills sett är skrivna och tagna med min telefon. Jag lyckades få wi-fi-koden till poolbaren av en reseledare. Sen i söndags kan jag blogga, läsa mail, facebooka och läsa tidningar igen. Skönt!

Tyvärr är det bara tillgängligt nere vid just poolbaren & poolen. Där sitter jag bara på förmiddagarna, så det är därför det kommer flera inlägg samtidigt. Jag skriver och lagrar dem tills jag går dit. På kvällen kan jag inte vara där utan att äta eller dricka.

Jag är i alla fall glad att jag kunnat delge en del av vår första charterresa som familj.

Tills vi ses igen... KRAMEN!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: