torsdag 15 januari 2009

Utmärkelse

Jag är så glaaaaad!


Jag har fått en utmärkelse!!!


*Det är med en stor ära som jag tilldelar Dig den här Awarden! Jag älskar att läsa Din blogg! Tack för att jag får följa Dig i Din vardag! Du har en underbar Mammablogg! Be Proud!*



TACK MALIN!!!


Jag blev alldeles varm inombords när jag läste kommentaren och ännu gladare blev jag när jag såg den.



Reglerna för Awarden är enkla:
Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den på min egen blogg, länkar till bloggarna som jag har fått den ifrån. I min tur delar jag den vidare till ALLA Mammabloggar som jag tycker förtjänar den! Lämnar såklart ett meddelande inne hos Dem, om att de har fått den!



Naturligtvis vill jag ge den vidare till andra "mammabloggar". Jag säger som Malin sa i sitt inlägg... om det är mammabloggar kan jag inte svara på, men dessa kvinnor är mammor och jag hälsar på hos dem dagligen. De har blivit en del av mitt liv...


Pillris (Malin... du är värd den dubbelt upp)

Fritt ur Hjärtat (Simone... du kämpar på med familj, operationer och kulturengagemanget)
Nu ska jag njuta av den här karamellen en låååång stund och sen sova gott.
Mmmm... jättegott!!!
Tills vi ses igen... KRAMEN!



3 kommentarer:

Fritt ur hjärtat sa...

Tacks snälla snälla du! Jag blir så glad!!

Fritt ur hjärtat sa...

ska naturligtvis vara Tack;-)

Jules sa...

Grattis till awardet :)