lördag 10 januari 2009

Bild lånad av aftonbladet.se. Morgan Alling i Tv4:s Hjälp.



Igår kväll satt jag som väntat bänkad framför teven och kollade de nya dansparen i Let'sDance. Det blev flera glada skratt, men också vilda applåder av pur lycka.


Precis som jag trott och hoppats, var den lilla nippertippan, Blondinbella, totalt osmidig och urusel i rampljuset. Jag hoppas verkligen att hennes fans vill se bättre och inte röstar på henne bara för att hon är hon. Tvi vale!


Hasse Aro är så härlig, men ack så odansant. Jag hoppas dock han får vara kvar ett tag till. Trevlig prick!


Men... MORGAN ALLING!!!! Jag säger bara MORGAN ALLING!!! Vilken kille!

Han tog dansgolvet, juryn, publiken och tv-tittarna med storm. Hur ska han toppa det här?

Jag njöööööt!

HEJA MORGAN!


Jag vill även räcka tummen upp för Magnus, den store nallebjörnen, som gled fram i valsen som om han aldrig gjort något annat.


Jag ser verkligen fram emot nästa fredag...


Tills vi ses igen... KRAMEN!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Såg inte hela programmet, och inte Allings framträdande... Missade tydligen något där!? Men att han är smidig tvivlar jag inte på! Det har man ju sett prov på i diverse barnprogram mm genom åren! :-D Men hans attityd är ju a´ la hösäck, så jag är inte förvånad egentligen att han lurade många på det viset!

Trevlig lördag! :-)

Fritt ur hjärtat sa...

Vilken tur att du kollar så jag kan hänga med utan att titta!!

annette sa...

Totalt glömt bort, bra att Du har kollen!

Ha en skön lördag!

annette

Jules sa...

Hjälp!
Hahaha man kan bara älska Morgan :)
Där han drar fram så blir det bra.
...för övrigt så saknar jag Hjälp! Gud vad jag skrattde åt det programmet.:D