lördag 10 januari 2009

Rensning av garderoberna...



...är något jag borde göra mycket oftare.


Jag gjorde det för 1½ år sen, när jag flyttade från dyra lägenheten till den mindre dyra lägenheten. Jag skulle sälja kläder, men det blev ju inte av.


Jag brukar sälja Dotterns kläder och diverse leksaker på Tradera. Det går nästan alltid bra.

Jag blev bara inte färdig...


NU har jag blivit färdig. Jag har lagt ut 16 annonser och det är ju bara början.


Nu ska jag fotografera fler plagg...


Tills vi ses igen... KRAMEN!

2 kommentarer:

Anna tassar in.. sa...

Oj så duktig du är..jag rensade det blev tre säckar.. nu efter jul ..men jag skänkte allt till Erikshjälpen jag..

Anonym sa...

Himmel vad duktig du är!
Jag skulle kunna sälja mycket på tradera, men jag orkar lixom inte...
Ett par splitter nya jeans sånär som på 3 timmar tex.... Äh, jag måste ta tag i det där!
Kram