onsdag 7 januari 2009

Bara ett dygn kvar...

Morgan Alling blir nog Kärlekens favorit när jag tvingar honom att sitta med i TV-soffan =)



Äntligen dags för ännu mer underhållning.


Let's Dance börjar imorgon kväll.


Både fredagskvällar och lördagskvällar är räddade några veckor framöver.


På fredagar ser jag först Let's Dance, där jag hoppas att Blondinbella får kjolen i munnen och åker ut på rumpan först av alla. Jag är ingen fan av denna nippertippa.


Lugn, bara lugn!!! Jag har inte glömt På spåret, denna härliga frågesport med mer eller mindre galna deltagare. Jag älskar! Detta bandar jag och njuter av när dansen är över. På så vis blir det en helkväll helt i min smak.


På lördagar sitter jag bänkad framför Körslaget och tyvärr är det väl åxå det enda jag ser denna kväll. Då blir det till att plocka fram något annat att hitta på efteråt. Kanske finns det någon bra film att se...


Allt detta blir jättebra uppladdning för vinterns och vårens stora begivenhet...


MELODIFESTIVALEN!!!


Tills vi ses igen... KRAMEN!
Uppdatering:
FNISS!! Hihi!... Min underbara vän Anna - Filipendula - uppmärksammade mig på att jag är fel på tiden. Tänk så det kan gå. Jag var nog vansinnigt trött... Tack Anna!!! JätteKRAMEN!

3 kommentarer:

Anna tassar in.. sa...

Ok..Lena imorgon är det torsdag..du får vänta lite på dansen...men oj..vad vi ska dansa på fredag då du..

Jules sa...

Jaaa äntligen så börjar Let´s dance om. Tycker som du - den lilla nippertippan får gärna åka ut i första programmet ;)

På spåret är också bra. Här hemma tävlar jag och mannen mot varandra *ler*

Ha en fin torsdag :)

Anonym sa...

Då har vi lite spännande program att följa framöver. Inte visste jag att Blondinbella skulle dansa. Ska bli kul att se hur hon ser ut för det vet jag inte:)
Melodifestivalen gillar jag också.
Ska försöka komma ihåg körslaget på lördag.Hmm ibland lyckas jag fastna framför bloggen och glömmer tid o rum.
Ha en bra kväll. Nu ska ungarna och jag baka ut pizza...