torsdag 2 juni 2011

En kruka full med guld

Igår visade jag hur vi börjat fylla det stora kopparkärlet med nya fräscha sommarväxter. Vi (eller jag) kunde inte vänta med att skaffa fler, så idag, efter ridningen och Rockarbete, körde vi till ett par olika växthus och införskaffade tillräckligt med blomster för att fylla hela tunnan.
Bara gula blommor... många olika nyanser av gult... lyser som guld... Underbart! Vi älskar!
Kärlet har visserligen börjat ärga, men man kan skönja en svart ton under. Gult och svart! Mmmm... Heja MAIF!
Tills vi ses igen... KRAMEN!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Haha - endast du kan väl få en blomkruka att påminna om ett fotbollslag!!!
Men vackert är det!

Stooooooor kram!

/Liselotte

Lena sa...

Haha, ja, dä ä mitt liv, de se ;))

Tack söta!!!

KRAMEN!

Moster Mjölgumpa sa...

Jag läste visst lite tokigt, tyckte det stod att Kärleken hade börjat ärga. Men så gammal är han vill inte ännu?

Lena sa...

Nej, mjölgumpa, inte än... men det är nog inte långt borta ;))

Christel sa...

Hej Lena! Har suttit och läst din blogg och njutit av varje inlägg! Du skriver så härligt och tar så fina bilder. Tack för dessa timmarna och på återseende!

Lena sa...

Tack så jättemycket, Christel!
De orden värmde. Jag blev jätteglad. Jag har varit på väg att lägga av många gånger, men när jag får höra att någon tycker om det jag gör, blir det så mycket lättare att fortsätta dela med mig av mitt/vårt liv.
Stora KRAMEN!