torsdag 2 juni 2011

Akututryckning

Denna bild är lånad av SRF:s facebooksida - förlåt, Johannes! Jag hoppas vi är vänner ändå. Vi sitter i folksskaran t.v. och min blåa bil står i högra kanten av bilden. Ser du UFO:t?

Min goda vän Marie, som jobbar på Sweden Rock Festival och är en av de ansvariga för att det hela går i lås, ringde idag och behövde hjälp. Jag hade ju lovat att rycka in extra om det behövdes, så det var inget att orda om. Självklart körde vi dit - när Dottern ridit färdigt.

Johannes, som också är en av de ansvariga på SRF, är en galen prick. Idag - och förmodligen varje dag - åkte han runt i en motordrift saxlift och fotograferade. Ja, jo, han gjorde säkert något annat nyggit också, men det såg inte vi. det är i alla fall han som tagit de tre första bilderna här. Tack Johannes!

Vi hann inte mer än in på området förrän vi var satta i arbete, terapiarbete. Vi skulle knipsa fast inplastade Running Orders i SRF-nyckelband. Dessa ska säljas i Rockshoparna under festivalen och kommer kosta 50:-/st. Jag gjorde sånt här förra året och det var inte alls trist, bara man har någon att snacka med samtidigt. Vi hade jättetrevligt i solen. Elin hann inte ens byta om innan vi körde dit, så hon fick smita runt hörnet och svida om.


Oj, så många det blev och det är inte ens hälften. Alla kort hade inte kommit, så det får bli en sittning till om någon dag eller två.

Tills vi ses igen... KRAMEN!

Inga kommentarer: