lördag 12 juli 2008

Sista blomman...

För två veckor sen bjöd vi in till min försenade 40-årsfest, om vilken jag kommer skriva så småningom, när vi är hemma igen efter semestern.
Jag fick många fina presenter och flera buketter med vackra blommor. För att inte missa deras skönhet, tog jag med alla buketterna på sjön i en spann.
Nu är det endast denna lilla röda Gerbera,som fortfarande ståtar i all sin prakt, och förgyller min tillvaro.
Jag är glad att jag fick njuta av allt det vackra ombord på båten.
Tills vi ses igen... KRAMEN!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja då får jag gratulera i efterskott då... tänk att du blivit så pass stor :D M mmm alla blir vi äldre men inte märks det väl...samma glada tjej år efter år.
Verkar som om ni haft det härligt i båten. Kristianopel o härliga bad.Kram på dig.