fredag 4 juli 2008

Nya kusinbarnet

Denna söte lille gosse föddes på Kalmar lasarett på midsommardagen.
Jag har ännu inte träffat honom, men nu när jag är i närheten så ska jag gosa, gosa, gosa. Och sen ska jag gosa lite till.
Det är min kusin Charlotta som "äger" detta lilla barn. Hennes förstfödde. Vad pyret kommer heta, står nog fortfarande skrivet i stjärnorna. Så vitt jag förstått ändras namnet dagligen. Jag hoppas det blir ett pojknamn i alla fall. Söta kusin Ulrika drömde att han fick ett flicknamn.
Tills vi ses igen... KRAMEN!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh, ljuvligt!
Ja, det finns ju rätt gott om pojknamn, så det borde ju kunna bli ett sånt i alla fall :)

Anonym sa...

Att hålla en liten baby i famn och snusa, är underbart. ska träffa mitt lilla barnbarn idag. Ettårskalas.
Trevlig helg