onsdag 16 juli 2008

Jag har blivit utmanad av Hönsakadorran

Utmaningen kommer från Hönsakadorran.
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om si själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn..... Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för att få mer information............

Underliga/egendomliga saker om mig själv.
1. Jag avskyr ormar - i verkligheten, på bild och på TV. Huga!
2. Jag älskar Sudoku, korsord & att brodera. När jag löser kordord har jag flera olika tvångssätt att lösa på. Jag får inte lägga ifrån mig det förrän jag uppnått det resultat jag bestämt i förväg.
3. Jag är en schlagerälskande hårdrockare.
4. Jag trodde som barn att blodpudding gav blankt hår. Jag älskade det i vilket fall som helst, men tanken på lika blankt hår som min söta kusin Ulrika, gjorde ju inte blodpuddingen mindre god.
5. Jag spelar in alla Melodifestivalen, både den svenska och Europa-finalen. Har alla sen 1989 + några enstaka tidigare.
6. Jag är en riktig blogg-fanatiker. På väg att starta min fjärde...
Nu utmanar jag:
Tills vi ses igen... KRAMEN!

5 kommentarer:

A home far away sa...

Hihi, när jag läser info om dig är det som om du skrev om mig. Jag är en "gammal" hårdrockare eller glamrockare kanske, Def Leppard o BonJovi, hmmm ljuva minnen:-) Men älskar schlagerfestivalen o fotboll och hatar ormar, hihi!

Ha en fin dag!

Kram från ett soligt Singapore

Anonym sa...

Himmel nu får man tänka till... måste bara klura lite först.. :D

Anonym sa...

Kul att läsa mer om dig!

Anonym sa...

Tycker också det är kul att läsa om dej!
Hm blodpudding ger blankt hå, hihi1
Ha det gott

Anonym sa...

Nu är jag klar....