torsdag 23 augusti 2007

Bort med fotbollen

Jag vet inte hur många som faktiskt hittat min blogg än, men till dig som läser här, kan jag meddela att jag nu startat en ny blogg bara för mina fotbollstankar. Om du fortfarande uppskattar mina små referat, är du välkommen till Från åskådarplats i fortsättningen. Jag har inte skrivit något än, då det inte varit någon hemmamatch för mina kära Mjällby-pojkar sen sist. Jag återkommer på söndag, då MAIF har hemmamatch mot Jönköping Södra.



Till dig som inte gillar fotbollsinläggen, hoppas jag att du fortsätter hälsa på hos mig. Skriv gärna kommentarer. Nya bekantskaper äralltid välkomna.



Tills vi ses igen... KRAMEN!

3 kommentarer:

Moster Mjölgumpa sa...

Kan du inte starta en blogg som heter "I omklädningsrummet" också ;-) Den kommer jag i så fall att följa med spänning!
Gamla bekantskaper är nog också välkomna förmodar jag.

Lena sa...

Jodå, kära Mjölgumpa, den kommer, vänta bara... Har även planer på "Sett i duschen" åxå, men får vänta lite med den. Kan ju inte skrämma slaget på grabbarna direkt;) Får se hur sambon ställer sig till det. KRAMEN!

Lena sa...

Vet i håken vad som hänt med mitt visningsnamn i kommentaren ovanför. Jag har inte ändrat den. Nu är den väl rätt igen.