tisdag 24 juni 2008

Tisdagstema - förvaring

Smart, ovanlig, fiffig förvaring???
hjÄÄÄÄÄlp!!!
Det här rummet var tidigare Kärlekens datorrum.
När jag och Dottern flyttade in, blev det mer och mer ett förråd.
Numera har vi en laptop och rummet är överbelamrat med lådor och påsar.
Vilken tur att vi ska renovera övervåningen i höst!!!
Efter panel i taket, slipat golv och lite tapeter, ska Dottern flytta in här.
Då får jag fixa förvaring någon annanstans och förhoppningsvis lite bättre organiserat =)
Det finns fler bidrag. Titta här!
Tills vi ses igen... KRAMEN!

25 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ja du det kan vara bra med planlösningar med sina förvaringar:-)
Ha de gott i blåsten.. i alla fall här blåser det skjortan av oss:-(

Anonym sa...

Ser ungefär ut som ett rum hos min mamma. Eller det är väl egentligen någon slags förråd, men ändå ;) Blir lite flängit när man renoverar!
Kaos rättare sagt!
Ha en bra dag! :)
Kram, kram!

Liz1e sa...

vad skönt att se att man inte är ensam:D

Anonym sa...

Ha, jag visade skamskrubben...men så där ser det nästan ut i sovrummet hos mig!
Ha en bra dag!

Ninni sa...

Skönt att se att vi är flera som inte har det helt perfekt hemma...
Kram Ninni

sandra sa...

Hihi...rolig tolkning :)

Anonym sa...

Ett rum till skräp, andra till fint. Ja varför inte.
Ha det gott.

Anonym sa...

Så bra!!! Man är inte ensam om att ha rum, skåp eller hörnor där man förvarar på ett lätt förvirrat sätt :-D

Moster Mjölgumpa sa...

Nej, så värst ovanligt är det nog inte. Programmet Rent Hus i våras visade många sådana förvaringar. Jag har en likadan i datorrummet.

Anonym sa...

Kan inte låta bli att lägga märke till hur ordentligt sladdarna i framkant är uppvevade.... :-) Någon med en liten uns av organisation finns allt i närheten! *ler*

Anonym sa...

Wow ser ut så där i min enda stora gaderob.

Anonym sa...

Oj...många emballage är ofta onödiga dessutom...men bra förvaringsställen.

Vet du..när jag klickar på ditt namn inne hos Nejma då kommer förra veckans bidrag upp på dig.

Anonym sa...

Nu blev det fel...när jag klickar på dig inne på Tisdagstemasidan...ska det ju vara förstås. Det är inte onsdag riktigt än :O)

Anonym sa...

Ibland är det nog bra att det blir en riktig rörig förvaring, eller hur.
Då kan det bara bli till det bättre. Vi får väl se bilder på det där rummet senare. Lova det!!!
Sov så gott

Lena sa...

Gunnel: Jag vet inte vad som är fel. Jag har inte skrivit annat än min bloggadress på tisdagstemat. Nåja, jag hoppas man hittar hir ändå.

Lissen: Jag lovar att visa hur det går med rummet. Jag kanske tom bloggar om hela renoveringen. Dottern kommer förhoppningsvis bli nöjd.

KRAMEN till er alla som tittar in här.

Anonym sa...

Alltså, något säger mig att du är en alldeles härlig människa, trots att du har en allvarlig defekt (;))!)- du är ingen trädgårderimänniska, men strunt samma! Jag har smååååå marignaler även för "riktiga" männskor!;))!

mvh, Anja

infing sa...

Ha ha ha....det där ser fruktansvärt ut! :-)

Anonym sa...

Ung. så där ser det ut i vårt garage. Någon bil får inte plats *hum* Hoppas ni får bättre ordning efter ni har fixat med övervåningen!

marie sa...

man måste få ha ett rum att lägga allt i.
när jag fotade min strykbräda, då visade jag inte resten av rummet, jag håller på att storstädar, jag började för en månad sedan (tittar upp i taket) det går liksom lite segt.....men det är ju bara jag som är i tvättstugan,hehe...

ha dä bra

Carina sa...

Hi hi...så där ser det ut i vår matkällare...fast där går inte dörren att stänga mer, vi måste åka på återvinningen.
Trevlig sommar,
Carina

Anonym sa...

Ja detta är ju förvaring om något.. ett organiserat kaos!?.. är bra.. då vet man i alla fall att någonstans i allt detta så hittar jag min lilla pryl .. gör du det ? *hehe* Ha det gott..Monica

Anonym sa...

Kul att du bjöd på den, måste jag säga - själv fegade jag ur! :-) Annars hade jag lätt kunnat varit med i tisdagstema med en liknande bild, och motivet hade jag dessutom kunnat hitta på flera ställen i huset... Ähum...

Cattis sa...

förvaring ja. Det är ett kapitel för sig...
Tänk vad mycket man tror man behöver ;-)

hoppas du har det toppen i sommaren.
Och som svar på frågan ~
nej du har inte svarat på mejlet ;-)

Hoppas du ser det här och att det inte drunknar i alla andra inlägg.

Kram
Cattis

Unknown sa...

Nu utmanar jag dig. Gå in på min blogg och läs på UTMANAD så ser du hur du ska göra.
Kram

Pappa Nicke i USA sa...

Vi byggde hyllor i kallaren och la allt i olika plast lador med en liten klisterlapp pa ladan sa vi visste vad som var i varje lada, dvs, en lada for papper, en for kuvert, osv :- )