onsdag 11 juni 2008

Ordlös onsdag

Fler bidrag finns hos Nejma.
Tills vi ses igen... Kramen!

21 kommentarer:

Anette sa...

Svanar är så vackra! Men lite ilska av sig!

Boel sa...

Vilken vacker bild. Svanar är tjusiga. Och lite skrämmande.

Anonym sa...

Ser sa fridfullt ut. Fin bild.

Sara sa...

Tänker alltid på "Den fula ankungen" när jag ser svanar...

Anonym sa...

Ståtlig fågel. Ses sällan ensam, måste vara en änka/änkling.

Della sa...

Du kör också fågelbild idag, ser jag.
Svanar är vackra!

Lotta 8`) sa...

Tack för kommentaren hos mig =) Vacker svan, vid vår stuga vid havet, brukar vi mata dem och ibland blir det väldigt närgångna... Ha det gott 8`)

Åsa sa...

En ståtlig fågel. Fint med solljuset på svanen som får den att lysa mer än vanligt

Rajson sa...

Svanar är så ståtliga.
Bara dom inte bits!
Tack för titten!

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Ja minsann, du hade också en fågel =) Jag funderade också på en svanbild först, men så blev det den lilla andfamiljen istället för mig.

Pumita sa...

Vacker svan! Men kan inte låta bli att kommentera halsen... färgen på fjädrarna är inte vit längre (det var länge sedan jag såg en helvit svan). Undrar om det beror på smutsigt vatten.

Anonym sa...

Oh, svanar och vatten! En helt underbar kombination :)

Anonym sa...

Vacker med svanen som så långsamt seglar på havet:-) Behövs inga ord:-)
Jag är oxså med i det ordlösa ibland, men jag ordar mest:-)

Husbilen Credo sa...

vackert med svanar - ha en skön dag

Anonym sa...

Hej! Trevligt att du tittade in på min kaffefilter ros...det var första gången jag deltog i ordlös onsdag! Må väl!

Kram/Birgitta

Anonym sa...

Svan - Östergötlands landskapsfågel, och så förstås HC Andersens saga. Går alltid hem!

Anonym sa...

Svanar är vackra...men fy så ilskna dom kan bli :O)

Klimakteriehäxan sa...

"Vårt" svanpar har sju jättesöta ungar i år - de återkommer troget till sitt bo, sommar efter sommar.

Erik Wirdheim sa...

Jag kollade in din andra bloggar - vilket engagemang du visar för föreningen!

//Erik

Anonym sa...

Hallåå...var är du? Nähä ingen hemma på Lister..

Anonym sa...

Men lilla du...vad synd. Sänder en massa kraft o energi...kram på dig.