fredag 20 juni 2008

Glad midsommar, alla underbara vänner!

Jag önskar er alla, goa släktingar, vänner, bloggkompisar och andra tillfälliga visitörer en riktigt härlig midsommarhelg!
Jag vet att du inte läser detta, underbara Dotter, men jag vill att du ska veta att jag tänker på dig när du firar med din pappa och familjen där. Du är allt för mig!
Nu ska jag mysa med Kärleken till han måste köra till jobbet. Sen ska jag fortsätta kurera mig från den envisa halsflussen, som kommit tillbaka igen. Det är jag och penicillinet mot bacilluskerna!!!!
Sköt om er och ta en 'lille en' för mig åxå.
Tills vi ses igen... KRAMEN!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad länge sen det var jag var med och klädde och reste en midsommarstång av det slaget - det har jag nog inte gjort sen jag var barn!? (Däremot en och annan mycket-mycket mindre, men det är inte riktigt samma sak!?).

Ha en fin midsommar och krya på dej!!!

Anonym sa...

Hejsan hej på dig!!!
Skoj att du hoppade in och önskade mig en glad midsommar.
Kan du ana vad jag ska göra just nu?
Jag vet att det kan bli en chock för dig.
Jo, jag tänkte...
önska dig en GLAD MIDSOMMAR!!!

kram på dig och ha det bra!!!

Ninni sa...

Stackars dig som är sjuk!! Det blir inte mycket till firande för oss heller, vi äter nog något som kan påminna om svensk midsommarmat ikväll...Vi har dottern här och imorgon sticker vi på semester en vecka för att visa henne en annan del av Brasilien.
Hoppas du får en skön Midsommar trots allt! Kram Ninni

Anonym sa...

Trevlig Midsommar till dig oxså och att du kryar på dig från halseländet.
Pözzen på pannvecket:-)

Ejkis sa...

Glad midsommar till dig och familjen också!
Vi firar i ljusa Norrland, men nu är det jobb som gäller för min del.
kram

Malin sa...

Hoppas du hade en trevlig midsommar trots halsfluss! kram!

MammaMia sa...

Åh, vilken fin midsommarstång!!!
Vi firade lugnt hos vänner i Mölnlycke, fick köra bil för första gången på typ 10 år - har ju vovven att tänka på nu, då går inte buss el. taxi mitt i natten.
Krya på dig, från en snuvig miafia!

Anonym sa...

Hoppas att din midsommar var fin trots halsfluss. Hoppas att du är bättre imorgon så att du kan se matchen...

Anonym sa...

Hej
Har du tänkt på att någon i din närhet kan vara bärande av halsfluss och inte vara sjuk.Kanske dags att ta prov på dom om du blir sjuk hela tiden.
Hoppas du blir kry snart kram från Camilla