måndag 14 april 2008

Lilla Engla


Jag vill sända en tanke till lilla Engla och hennes familj. Jag ryser av tanken på vad hon fått utstå sina sista minuter eller timmar i livet. Inget barn ska behöva uppleva något liknande. Må du vila i frid, söta Engla!


Min dotter är 10 år i år och jag mår illa av tanken att något skulle hända henne. Tyvärr kan man ju inte överbeskydda sina barn, utan bara hoppas att de lyssnar på ens förmaningar och får växa upp i en miljö där man slipper leva i skräck för vansinniga bilister eller "fula gubbar".


En tanke går också till Pernillas familj, som nu kanske kan få lite ro.
En tanke går till alla de barn som rövats bort och aldrig hittats eller vars förövare aldrig tagits till fånga.


Tills vi ses igen... KRAMEN!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det finns inget ord för det som hänt med lilla Engla o hennes familj. Jag grät och skakade så hemskt när jag fick veta vad som hänt med Engla. Ingen, ingen (!) ska behöva vara med om något sådant. Jag tände ljus för Engla den dagen och jag hoppas att Engla kände av kärleken här ifrån jorden. Kram på dig o en mycket bra bloggsida.. Kram Sandra, 18