söndag 24 juni 2012

Lite sol på en regnig dag

Det är söndag. Midsommar är över för denna gången. Det går snabbt. Sommarsolståndet har passerat och vi går återigen mot mörkare tider. Det regnar. Hela tiden. Det är kyligt.
Kärleken och jag har årsdag idag. 6 år har gått. Stackars Kärleken! <3 Nej, vi har det ganska bra tillsammans. Väldigt bra egentligen. Vi är enkla människor och vi trivs att vara tillsammans. Att göra saker tillsammans. Tiden har gått snabbt och jag skattar mig väldigt lycklig. Kärleken är min stora Kärlek. 

När det nu är så trist ute, så passar jag på att visa några soliga bilder från en promenad i slutet av maj. Jag skulle visat dem för längesen, men det har inte blivit av. Jag har hlet enkelt inte orkat. Nu känns det som ett ypperligt tillfälle. Följ med ut i skogen, vetja!











Tills vi ses igen... KRAMEN!

Inga kommentarer: