onsdag 26 januari 2011

Sängliggande

Jahapp... så bröt det då ut i alla fall. Jag som trodde att pärsen i helgen var det jag skulle gå igenom. Jag mådde ju mycket bättre igår och orkade köra ärenden. Ja, eller rättare sagt åka ärenden. Det var ju Kärleken som körde.

Jag låg pall fredag, lördag och söndag, så när som på att jag var tvungen att köra och hämta Dottern i skolan på fredagseftermiddagen. I måndags började jag stappla runt i huset, men fick se mig besegrad fram på eftermiddagen. På kvällen piggnade jag till igen.

Igår var jag någorlunda på G igen. Vi bestämde oss för att köra ärenden rörande Dotterns nyrenoverade rum. Vi for till JYSK och IKEA för att kolla mattor, fåtölj och lampor. Vi kom hem med en matta, tre lampor och en massa annat bra-och-ha. Vi har bestämt oss för en liten soffa till hennes rum. Den får vi köra och köpa, med släpvagnen kopplad, någon dag när andan faller på.

Idag har jag legat knockad hela dagen. Hostan och snuvan bröt ut i natt. Jag vaknade alldeles igenkorkad och rosslig.Jag hämtade Dottern i Bromölla på eftermiddagen och senare fixade jag lite mat. Det är väl vad jag mäktat med. Måtte det vända snart.

Tills vi ses igen... KRAMEN!

Inga kommentarer: