torsdag 27 januari 2011

På benen igen

Det blev inte så långvarigt denna gången. Jag är på benen idag och har faktiskt fått lite gjort.
Jag är fortfarande snuvig, men hostan har dragit sig tillbaka litegrann. Jag får små attacker ibland, men inget som jag storknar av.

Efter några extra minuter i sängen imorse, steg jag upp och gjorde frukost till mig och Dottern. Allt flöt på och vi for snart till Bromölla och skolan.

På vägen hem började jag få huvudvärk och tröttheten gjorde sig påmind, men den attacken avtog efter en stund. Jag hamnade aldrig på soffan med täcke och kudde.

Nu är det strax dags att köra och hämta hem flickebarnet igen. Hon skulle klippt sig efter skolan, men frisören är sjuk, så vi kommer fara direkt hem.

Väl hemma är det snabba ryck som gäller. Middagen måste stå på bordet senast 15.30, så Dottern hinner byta om till ridningen. Vi ska köra hemifrån kl 16.15. Sen blir det 1,5 tim i stallet. Mums!

Tills vi ses igen... KRAMEN!

Inga kommentarer: