tisdag 14 april 2009

En lååååång utflykt

Idag har jag varit totalt slut. Jag har inte orkat mycket alls. Det har sina förklaringar.

Igår var det seriepremiär för mitt älskade Mjällby AIF i Superettan. Vi har väntat hela vintern på detta, så gissa om glädjen var stor nu när det äntligen var dags.

Som de sanna supporters vi är, hade vi bokat plats i supporterbussen och lämnade Strandvallen kl 10 igår förmiddag och for åstad.

Efter diverse uppsamlingsstopp, kiss-& rökpauser och matrast, var vi så framme kl 16. Matchen började kl 17.

Det blev vinst för våra gul-svarta, men det satt låååångt inne. Inte helt självklart. Dock hade MAIF spelet mest hela tiden, utan att riktigt kunna ta vara på sina chanser.

Mer om det kommer att finnas i min andra blogg, Från åskådarplats, inom några timmar.

Nu ska jag fortsätta med det inlägget och sen blir det sova av. Måste komma i takt igen. Vi var inte hemma förrän 00.40 inatt och det var stört omöjligt att somna inatt.

Tills vi ses igen... KRAMEN!

1 kommentar:

Mollan70 sa...

Kanske har du redan gått o lagt dig.
Isånnafall hoppas jag att du får sova gott hela natten så du vaknar pigg o glad i morgon!
Hoppas att din påsk var bra.
Kram