söndag 3 augusti 2008

Skön fotbollshelg med Dottern

Underbara, härliga vänner! Nej, jag har inte flytt planeten. Jag har varit fotbollsmamma.
TACK alla ni, för gulliga kommentarer under veckan! Särskilt stort tack till min vän Filipendula. Anna, du är bara för mysig! Hade jag haft en utmärkelse att ge, så hade du fått den meddetsamma. Du får en stoooor kram!
Hela veckan har varit mycket hektisk och det återkommer jag till i dagarna, när jag fått orken tillbaka. Denna helgen har varit vikt för fotbollscup i Kävlinge. Dotterns lag var på plats och gjorde mycket bra ifrån sig, vilket jag kommer skriva om i min andra blogg, Från åskådarplats. Titta gärna in imorgon kväll. Jag tror inte jag orkar ikväll, men man vet ju aldrig...
Tills vi ses igen... KRAMEN!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du är tillbaka!

Anonym sa...

Helene testar.

Anonym sa...

Väntar med spänning på inlägget om Harrie ! Jättefin bild på tjejerna !

Kram

Anonym sa...

Mys mys på dig... :D

Anonym sa...

Här är lilla jag som du alltid längtar efter...skulle bara titta in o krama lite på dig...Kram kram från Annapanna

annette sa...

Hejsan!
Var ju lite kul att Du hittade klippet med Sanna på min blogg, och så bor Du alltså nära hennes föräldrar.
Tycker ju Sanna sjunger så fint, men undrar hur Hon kunde få till detta uttalande i sin då lilla barnhjärna.

Ha en skön Helg!

Kram //annette

annette sa...

Hej mors deka!

Instämmer med Dej angående OS, har varit lite mycket dopingfall, och vi har inte lika starka deltagare i år.
Det som är skönt med dopinfallen hitintills är väl att dom kommer från länder där vi anat att det inte stått rätt till, men det kommer nog att bli en del godbitar att titta på i alla fall.
Ja, har Du anknytning till Norrköping så har Du en del att titta på här i bloggen när Du får tid, finns en hel del bilder från, Åbackarna, Industriområdet och lite runt omkring.
Nu skall jag ner till city och se om jag kan hitta något att ha på fötterna.

Kram //annette