fredag 15 augusti 2008

I min trädgård...



...är det full rulle just nu.
Kärleken hade just jobbat klart med sitt senste projekt och skulle packa ihop för kvällen. Dottern var i full gång med att spela fotboll med en av våra gäster, Kärlekens kusinbarnbarn.
Då dök pojkens pappa upp och kastade sig in i spelet. Kärleken ville inte vara sämre, så strax var alla fyra skrattande med i spelet.

Bollen yrde kring huvudena på oss andra, som försökte passera på tomten. Det såg roligt ut. De fyra kämparna orkade inte så länge och hur det gick förtäljer inte historien.

Tills vi ses igen... KRAMEN!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Där var det full rulle, må jag säga. I morgon är det Målilla som gäller för oss och moster med sambo. Speedway.
Ha en skön helg.
Kram

annette sa...

Full fart som vanligt!

Född i Linköping en kall Decembernatt! Då förstår jag att Du missat "missen", själv född en kall decembernatt i Stockholm!

Kram Och ha en skön lördag!

//annette

Anonym sa...

Ser ut som en spontan vardagsglädje! Härligt1
Ha en trevlig helg

Anonym sa...

Barnasinnet ska man vårda..ser ut som om ni håller det vid liv...härligt! M mm det är en skön kväll..kramilikram du goda vän..

Boel sa...

Hej jag har lagt upp en mr linky idag till ordlös onsdag, hoppas det funkar.
http://bobofilm.blogspot.com/2008/08/ordls-onsdag-hst.html

MVH
Boel (20 aug)

Anonym sa...

Men hallå där...jag har något som du kan hämta hos mig när du har tid...för ditt generösa sätt.. varsågod o leta upp det..