torsdag 21 augusti 2008

Min första utmärkelse

Trött och full av huvudvärk kom jag hem för en stund sen. Dottern hade spelat fotbollsmatch i Åhus, 5 mil bort, och kvällen började bli sen.
Innan övriga kvällsbestyr slog jag mig ner vi datorn för att kolla mail. Döm om min förvåning och otroliga glädje, när jag såg en kommentar om en utmärkelse jag fått idag. Den allra första blogg-utmärkelsen för mig. Tjohoo, vad glad jag blev! Nu känns livet mycket, mycket lättare. Tack Anna, Filipendula, för denna hjärtliga gest. Jag är överväldigad.
Denna bild står...

...för inspiration
...för glädje
...för vänskap över nätet
Reglerna är:
1. Du kan ge utmärkelsen till en eller hundra, eller så många däremellan som du själv vill - se till att du länkar deras bloggar till ditt inlägg.
2. Länka sedan till...
... så att hon kan besöka alla underbara kvinnor som får den.
Syftet med utmärkelsen är att sända lite kärlek till de kvinnor, som gör din dag, som lär dig nya saker och som lever sina liv fulla av generositet och glädje.
Jag väljer att skänka denna utmärkelse vidare till:
Moster Mjölgumpa - för att hon alltid finns där, både i etern och i verkligheten
Hönsakadorran - för att hon bjuder på sin vardag på ett hemtrevligt sätt
Simone - för att hon kämpar på, trots krämpor och tjafs med F-kassan.
Tack än en gång, Anna!
Tills vi ses igen... KRAMEN!

2 kommentarer:

Fritt ur hjärtat sa...

Men oj tack! Jag är djupt hedrad, tack snälla. Vilken feedback!! Tänk att min blogg betyder något för nån som i sin tur vill mig väl, jag är överväldigad!!

Unknown sa...

Oooh, vad glad jag blev, riktigt rörd blev jag. Jag tycker det är roligt att någon vill titta in till mig och kanske lämna en kommentar. Ska skicka den vidare så snart jag kan, vi ska ju till Brma imorgon då får jag fråga moster hur jag ska göra.
Kram