söndag 10 mars 2013

Kallt och blåsigt


Fy för sjutton, vad kallt det är just nu!!! I onsdags förärades vi med härlig vårdag och 13°C var ett faktum. Tyvärr fick vi inte behålla det underbara vädret. Kylan kom tillbaka och det med besked. Idag blåste det så hårt att det var svårt att stå rak.

Kärleken ville köra en runda till hamnen. Jag trotsade kylan och följde med. Brrr... Jag fick spjärna emot ordentligt när jag skulle ut ur bilen för att fotografera naturens krafter. Det bet i kinderna, men det var det värt efteråt. Även om bilderna kanske är lite suddiga pga vattenstänk och oförmåga att hålla kameran stilla, så är jag nöjd med att fått föreviga detta. Det är ganska storslaget ändå, för att vara i närheten av mitt hem. 









Jag hoppas hinna fotografera mer av närområdets vackra natur under våren. Det är så fridfullt här. Det vill jag visa.

Tills vi ses igen... KRAMEN!




Inga kommentarer: