torsdag 11 november 2010

HJÄÄÄÄÄÄLP!!!


Nu har jag fått tågbiljetten till Malmö och informationen om galan. Hjälp! Galaklädsel!!! Jag dör.

Jag har inte haft klänning på mig sen Dottern föddes. Jag har inte haft afton- eller cocktailklänning på mig sen INNAN Dottern föddes. Jag smäller av! Jag avskyr klänning.

Vad ska jag göra? Jag har alla klänningar kvar, men att komma i dem nu, vore lika enkelt som om jag skulle få Nobelpriset i fysik. Ja, tjena!

Nähä, med endast ett par dagar på mig, måste jag boka in en eftermiddag på stan imorgon. Fy fanken! Mina farhågor blev besannade. Mina kval blir större och större. JAG i KLÄNNING! Stackars alla! Stackars mig!
Lova att inte titta på TV på måndag kväll. Lova!
Tills vi ses igen... KRAMEN!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ska titta på tv på måndag. Och ta på dig full KFF-mundering. Den är i alla fall röd.