torsdag 16 juli 2009

Mysig räkafton med härliga vänner

Jag gillar sommaren. Inte för att det är varmt. Inte för att man kan bada. Jag gillar varken hetta eller blötläggning.

Jag gillar sommaren för att jag orkar umgås med vänner mer. Under vintern går jag mest i ide. Under sommaren är alla dagar lördag.




För en tid sen kom vi överens med våra goda vänner, systrarna Blomqvist, att vi skulle hitta en kväll att träffas med hela familjerna. Det fick inte rinna iväg en massa tid.


Vi hittade gårdagen och det skulle minsann pillas räkor. Grilla ville vi inte göra. Det gör man ändå så mycket.


Eftersom Dottern är på semester med sin pappa och hans familj, beslöt vi oss för att vara hemma hos Camilla & Stefan. Skönare för tjejerna och lillkillen. Jag tror inte de skulle ha speciellt kul här utan Dottern.

Det blev en supertrevlig kväll med prat, skratt och kladdiga fingrar. Men oj, så gott det var! Varför gör man sånt så sällan? Vi har i alla fall kommit överens om att snart träffas så här igen. Kanonmysigt! Tack mina vänner!

Tills vi ses igen... KRAMEN!

3 kommentarer:

Lotta och Jarmo sa...

Tack Lena och Chrille för en jätterolig kväll med god dricka och goda räkor. Det måste vi göra om :-D.

Kram till er båda

Anonym sa...

Vi tackar med för en trevlig kväll.Det var supeer gott.Vi åt resterna i går kväll och det gick med ner .Kram till er båda

Pappa Nicke i USA sa...

Hur far du dit ditt blog namn pa bilderna?

Pappa Nicke