fredag 26 december 2008

Riktig underhållning

Bilden har jag lånat av TV4.se.



Äntligen är det dags för Körslaget igen. Jag har längtat så. Detta är underhållning.


Jag är benägen att heja på Erik & Robert, så här innan de satt igång att sjunga. Vi får väl se hur jag tänker efter programmet är över.


Nu ska här sjungas...


Tills vi ses igen... KRAMEN!
UPPDATERING:
Nu har jag sett alla bidragen och, precis som jag visste, rockade Wells fett, som man säger idag ;)
LaGaylia var mycket bra och seglade upp som min andra favorit.
Erik måste rycka upp sig.
Vad den där Timo sysslade med, vet jag inte, men det är väl jag som inte är musikalisk, kan jag tro.
Imorgon kväll jobbar jag, men programmet spelas in...
KRAMEN!



3 kommentarer:

Fritt ur hjärtat sa...

Fortsätt med det! Erik är från Uddevalla min stad och jag hoppas de går riktigt långt! Det är en märklig känsla att känna och känna till nästan alla i kören!

Anonym sa...

Jag håller med dig om att det är en efterlängtad underhållning.
Vi tyckte att Team Wells var absolut bäst! Vi får väl se om det ändrar sig efter hand...

Anonym sa...

Missade körslaget.
Visas det på fredagar?