fredag 26 december 2008

Måste komma ifatt...


Haha! Det är ju inte bara mitt bloggläsande som blivit lidande i höst och som jag kämpat så att komma ifatt med. Det är även vissa TV-serier som fått lida för mitt jobbande och min avslagenhet. Jag älskar Prison Break och har spelat in hela höstens radda avsnitt. I början av december var jag äntligen ikapp, men de senaste två veckorna halkade jag efter igen.


Nu är det ju så att Kärleken inte vanligtvis gillar att följa serier, då han hela tiden glömmer bort dem och på så vis tappar handlingen. Han kollade lite på PB i början av serien, "hoppade av", för att ganska nyligen haka på igen när jag tittade ifatt under ett par vakna kvällar. Nu är det han som vill se hela tiden.


För en stund sen slutade Körslaget. Dottern är körd i säng och alla andra sysslor är klara för dagen. Vad gör vi då? Jo, på Kärlekens begäran tittar vi på Prison Break, som äntligen blivit lite spännande igen.


Tills vi ses igen... KRAMEN!




6 kommentarer:

Ellas Inspiration sa...

Ja, det där att följa serier är jag väldigt dålig på men jag har några favoriter...

Va roligt att du gillade min juldukning!

Ha det så gott!

Kram Karin

Ellas Inspiration sa...

Svar: Ja, visst är den underbar! Ja, den säljs på Ica för 79 kr paret!!

Kram Karin

Anonym sa...

Jag tittade också på Körslaget igår - OCH på Selma Lagerlöf, OCH på Arn... Så det blev ett fasligt zappande mellan de olika kanalerna speciellt mellan 21 och 22... Hm! (Med prioritet på Selma!)

Men det är ingen idé att jag spelar in program, för ser jag dem inte när de går så blir det inte av att jag ser dem i efterhand heller...

Hoppas det blir lax med hem från havet! GOTT!!!

Anonym sa...

Tittade också på körslaget igår.
Jag gillar det programmet!
Håller med dig om att Wells var grym, men jag håller ju på Lag Hanna/Bollnäs förståss :)

Pillris, tja, vad det kommer från vet jag inte, men det var vad jag kallades för i skolan :)

annette sa...

Hejsan på Dej!

Har insett för ganska länge sedan att serier inte är något för mej, vardagarna hinner jag knappast inte se någon Tv alls, och i helgerna kan det väl bli någon film eller en deckare, har bara basutbud så det är inte mycket som lockar!

Ha nu en skön Lördagskväll, och så vill jag också säga att jag tycker det är himla kul att Du bloggar igen!

Kramelikram!

annette

Jules sa...

Ja Prison! Ett tag - en liten liten stund - så tappade de farten men efter måndagens avsnitt så är jag fast igen.
Tack för kommentaren inne ho smig. Lovar att ta det coolt.
Kram