måndag 22 juli 2013

Oj, så mycket pengar

Efter en sexdagars arbetsvecka var det skönt med en ledig dag. Den skulle gå i reseförberedelsernas tecken. Det är mycket att tänka på innan vi åker på semester. 


Först blev det en tur till Specsavers i Karlshamn för att hämta mina nya glasögon. Vilken lycka att kunna se bra igen!
Ett besök på Apoteket hanns också med, så mitt värktablettförråd blev påfyllt. Farbror doktorn hade snällt skickat e-recept. Nu klarar jag mig hela resan. 


Minsann hamnade vi inte också på Gekås i Ullared på eftermiddagen. Det är andra gången denna sommaren. Å vi som inte gillar att shoppa.
Nu var det dock några prylar vi verkligen behövde och som är mycket billigare i detta shoppingparadis. Denna gången åkte jag hem med mer än bara trosor till mig själv. Jag hittade faktiskt både byxor och blusar. Jajamen!


Som av en händelse såg Kärleken Morgans hus. Han, alla Ullaredfans, idol. I alla fall Kärlekens. Vi var ju bara tvungna att "hälsa på".
Efter denna intensiva dag, hoppas jag sova riktigt gott. Det är ju arbetsdag imorgon bitti igen. 

Tills vi ses igen... KRAMEN!

Inga kommentarer: