torsdag 7 januari 2010

Åh, vad jag älskar en riktig vinter!

Jag tömde kameran och fann dessa bilder. De är tagna ett par dagar före jul. Det var en ren njutning att åka runt på Listerlandet och se allt det vackra. Kärleken ställde så gärna upp som chaufför och hjälpte till att söka motiv.
Alla bilder är klickbara, så de blir större.


Dimbandet ovan marken ser nästan trollskt ut. Gav en skön känsla och en läcker bild.



Ståtligt sträcker sig vindkraftverken mot skyn.


Tejnabacken - på väg till Nogersund.


Skogshagen - nästan hemma.
Tills vi ses igen... KRAMEN!

4 kommentarer:

A-K sa...

Jag gillar dessa underbara Don Quijote kvarnar.

malin sa...

Vilka otroligt vackara bilder!

Lena sa...

Tack Malin!
Jag ska ut idag igen. Det finns underbara isbelagda stenar i hamnen jag bara måste plåta.
Lägger ut dem senare.
KRAMEN!

Carina sa...

Vilka otroliga bilder...
Jovisst är det vackert - men nu tycker jag nog att det räcker!
Jag längtar till vår och värme...
Kramen.