fredag 25 mars 2011

Det surrar i magen

Klockan är tjugo i två på natten. Det har blivit fredag. Jag kan inte somna. Det surrar i både mage och huvud. Jag kan inte koppla av och få ro. Om bara lite drygt fyra timmar ringer väckarklockan igen. Då ska Dottern upp och sen skjutsas till skolan en timme tidigare än vanligt.

Det är rörigt och tufft just nu. Jag får hålla i mig. Positivt och negativt i en salig blandning. Jag blir yr. Yr av ledsamhet. Yr av lycka. Jag är orolig. Jag är upprymd. Är jag konstig? Varför ska allt komma samtidigt? Jag hinner inte med. Jag måste hålla fokus, samtidigt som jag bara vill släppa taget och bara följa med. Tja, kanske är det inte så konstigt att jag inte kan somna.

Tills vi ses igen... KRAMEN!



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

malin sa...

Lena , vad du än går igenom just nu så vill jag skicka styrkekramar.

Hör av dig om du vill berätta.
Kramar