lördag 1 maj 2010

Dottern vill bli fotograf

Det går kanske i arv... mitt intresse för foto. Jag har alltid älskat att fotografera, men det har varit så dyrt genom åren. Efter den digitala kamerans intåg, har jag fått utlopp för mitt stora intresse.
Nu är det Dotterns tur att upptäcka allt det roliga i att föreviga det man ser. Hon fick en kamera på sin 10-årsdag, men den är sparsamt använd. Hon har varit periodare. Från början blev den bara liggande i sin väska i en låda, sen började hon med Bilddagboken på nätet och fick upp ett öga för fotografering. Dock dämpades det ganska snabbt.
Idag kliade det i fingrarna på den, snart, 12-åriga tjejen. Min systemkamera stod på köksbordet. Hon ville låna. Okej!
Jag blev glatt överraskad när vi tömde kamerans minneskort...








Vem vet... kanske håller intresset i sig... kanske inte...
Tills vi ses igen... KRAMEN!

Inga kommentarer: