torsdag 28 februari 2008

Inte mycket kvar

21 februari: Fläkten är på plats, men inte riktigt klar att användas.

21 februari: MIcron har fått fin plats i överskåpet & handtagen är fastsatta.

När jag kom till svärföräldrarna i fredags, hade det hänt mycket. Alla handtagen till skåp och lådor var på plats, så nu slipper man pilla undertill eller i kanterna.

Fläkten är uppmonterad, men inte riktigt klar att användas. Det fixas inom några dagar.

I lördags fick jag och Kärleken följa med svärföräldrarna för att välja nytt kakel till det vackra köket. Det gick förvånansvärt enkelt och allt fanns hemma, så bilen fylldes snabb med plattor och fix.

Det ska bli spännande att komma hem till dem till helgen igen och se hur långt svärfar kommit med kaklandet. Jag tror det kommer bli supersnyggt.

Nästa steg är nog att min söta svägerska ska få hjälpa till och välja tapeten, så även hennes input kommer med. Jag antar att det sker denna veckan.

Tills vi ses igen... KRAMEN!



1 kommentar:

Unknown sa...

Samma kök har vi i uthuset fast gult är mycket nöjd med det, tycker det är snyggt.
Kram